Docenten

Welkom bij ons docententeam! Een team bestaande uit verschillende docenten die samen lesgeven op onze locaties! Leer ze hieronder wat beter kennen.

 

Anne Bakker

Anne Bakker

Dansen is voor mij de rode draad in mijn leven. Het is voor mij een manier van ontladen en opladen en het fijne is dat het altijd en overal kan.

Ik hoop dat mijn leerlingen naast plezier en ontspanning ook de liefde voor dans en muziek meenemen uit mijn les.

Aurora Versloot

Aurora Versloot

Dansen is voor mij een soort therapie. Echt even ontladen. Mezelf even helemaal kunnen laten gaan. Het geeft energie en het maakt mij gelukkig. De uitdaging en struggles die je tegenkomt binnen dansen maakt mij uiteindelijk sterker.

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: Dat je helemaal jezelf kan zijn. Je hoeft niet perfect te zijn. Als je alles geeft, hard werkt en jezelf durft open te stellen zul je zien dat je alles kan. Dans geeft plezier en is een uitlaatklep.

Evelien Timmermans

Evelien Timmermans

Binnenkort lees je hier meer over Evelien!

Jamilla Saarloos

Jamilla Saarloos

Dansen is voor mij mijn happy place, mijn zuurstof, mijn therapie, ik kan alles erin kwijt.

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: door veel oefenen en hard werken kom je er altijd zonder het plezier te verliezen. “We don’t sweat , We sparkle”

Loes Johannes

Loes Johannes

Binnenkort lees je hier meer over Loes!

 

Maxime Visser

Maxime Visser

Dansen is voor mij een veilige haven. Een plek waar ik kan nadenken en tegelijkertijd mijn hoofd kan leegmaken. De momenten dat ik me echt als mezelf voel.

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: dat het belangrijk is om tijd voor jezelf te nemen om te ontspannen en te bewegen. In een dansles kun je altijd jezelf zijn en je verder ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Houd plezier in de dans en maak er altijd het beste van.

Mireille ten Kate

Mireille ten Kate

Dansen is voor mij een essentieel onderdeel van mijn leven. Het helpt mij om mijn hoofd leeg te maken en is voor mij een middel om met veel plezier mijn creativiteit kwijt te kunnen. 

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: Plezier, ontspanning en nieuwe skills. Ook hoop ik dat mijn leerlingen hun creativiteit in mijn lessen kunnen ontwikkelen.

Rosanne Bisschop

Rosanne Bisschop

Dansen is voor mij vooral dansles geven! En dan genieten van het enthousiasme en blije gezichten die durven en willen bewegen op muziek! 

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les; fouten durven maken & jezelf durven zijn. Het maakt niet uit hoe je eruitziet of hoe je beweegt, als je er maar plezier in hebt! Dan straal je vanzelf!

Sabina Rekers

Sabina Rekers

Dansen is voor mij mijn hobby, sport én werk. En mijn uitlaatklep. Want als de muziek aangaat, vergeet ik alles.

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: fouten maken mag. Net als jezelf zijn. Hiphop gaat om je eigen stijl, dus durf jezelf te laten zien. In de les, op het podium, maar ook als je thuis voor de spiegel oefent.

Tara Bermond

Tara Bermond

Dansen is voor mij ontspanning, uiting van gevoel en vooral veel plezier. In dansen kan ik eigenlijk altijd wel iets kwijt, of ik me nou heel verdrietig voel of heel blij dans is iets waar je altijd een stukje uit kan halen om het andere omhoog te helpen.

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: veel plezier en positieve ontwikkeling. In mijn lessen hanteer ik een relatief ontspannen werkwijze uit zodat een ieder geen extreme druk voelt maar wel weet dat discipline en aanwezig zijn bijdraagt aan een goede show of optreden.

Timsie Bleijer

Timsie Bleijer

Dansen is voor mij vrijheid en eigenheid

Ik hoop dat mijn leerlingen het volgende meenemen uit mijn les: vooral het plezier in dans hoe jezelf uitdagen, falen maar ook slagen veel voldoening kan geven

Wieke Adiro- Hoekstra

Wieke Adiro- Hoekstra

Dansen is voor mij ademen, voelen, loslaten, communiceren, plezier hebben of ik me nou blij of verdrietig voel; in dans kan ik alles kwijt.

Ik hoop dat mijn leerlingen in mijn lessen plezier hebben, zich ontwikkelen, groeien en voorbij hun eigen grenzen durven te gaan. Fouten maken is fantastisch, want hoe leren we anders? Veel leerlingen zeggen vaak: ik kan het niet, waarbij ik altijd antwoord, je kan het NOG niet. Door hard te werken en door te zetten, kunnen ze vaak zo veel meer dan ze zelf denken en hoe geweldig is het dan om te zien dat ze het ineens door hebben en het toch lukt. What if I fall, but what if you fly!