Team

Welkom bij ons kantoorteam! Een team bestaande uit zes vrouwen die vanuit ons kantoor in Weesp alles in goede banen leiden. Samen zetten we ons in om de ervaring van onze leden onvergetelijk te maken. Ontdek hier meer over de mensen achter de schermen.

Wieke Adiro- Hoekstra 

Wieke Adiro- Hoekstra 

Operationeel manager
Wieke is al jaren dansdocent en sinds 2016 ook werkzaam bij Dansstudio Van Harten. Haar enthousiasme en betrokkenheid zorgde ervoor dat ze vanaf september 2017 naast dansdocent, ook werkzaam is op kantoor. Wieke is operationeel manager van de studio waarbij ze verantwoordelijk is voor de dagelijkse aansturing van het gehele team. Daarnaast houdt ze zich bezig met de strategische uitvoering van het beleid en de kwaliteitsbewaking. Wieke’s vermogen om de operationele taken en strategische doelen te balanceren, maakt haar een onmisbare kracht binnen onze organisatie. Haar hands-on mentaliteit zorgt ervoor dat ze altijd klaarstaat om uitdagingen aan te pakken en oplossingen te vinden, waardoor ze een echte aanwinst is voor ons team.

Britt van Berkum

Britt van Berkum

Interim Operationeel manager
Tijdens het zwangerschapsverlof van Wieke neemt Britt de rol van operationeel manager over. Met haar jarenlange ervaring staat Britt klaar om de organisatie achter de schermen van onze dansstudio te ondersteunen en te adviseren waar nodig. Organiseren en adviseren zit in Britt’s hart en nieren. Een aantal jaar geleden besloot ze haar passie voor management om te zetten in actie door haar eigen bedrijf te starten. Naast haar professionele expertise is Britt ook een dansliefhebber, waardoor haar liefde voor de danswereld een mooie aanvulling is op haar werk.

 

Anne Bakker

Anne Bakker

Locatiemanager Weesp, externe productie & ledenadministratie
Anne is een oude bekende van de studio en is al jaren een van de vaste docenten van Dansstudio Van Harten. Sinds juli 2018 is ze ook werkzaam op ons kantoor en helpt ze met de dagelijkse werkzaamheden van de studio en communicatie en ledenadministratie. Met haar ervaring en deskundigheid leidt Anne onze locatie in Weesp met groot succes. Ze speelt een cruciale rol in de communicatie, waardoor zowel interne als externe partijen altijd goed geïnformeerd zijn. Door haar behulpzaamheid, luisterend oor en sterke organisatorische skills is ze voor ons een rots in de branding.

Maxime Visser

Maxime Visser

Locatiemanager Maarssen & Bussum, eventmanager en coördinator selectie-afdeling
Maxime geeft sinds 2021 lessen voor onze studio en werkt full time op ons kantoor. Daarnaast heeft ze haar eigen bedrijf als weddingplanner. Dit zegt genoeg over haar organisatietalent. Maxime is op dit moment aanspreekpunt voor de locaties Maarssen & Bussum, verzorgt onze evenementenorganisatie en regelt daarnaast ook alles wat met onze selectie-afdeling te maken heeft. Met haar uitgebreide ervaring en vaardigheden zorgt Maxime ervoor dat alles soepel verloopt, van dagelijkse bedrijfsvoering tot grote evenementen. Wij zijn trots om Maxime in ons midden te hebben en kijken uit naar de vele mooie projecten die zij nog zal realiseren.

 

Rosanne Bisschop

Rosanne Bisschop

Administratie & boekhouding
Na een periode waarin ze eigenaar van de studio was (2014-2022), heeft Rosanne besloten zich meer te richten op het lesgeven en de educatiekant van de danswereld. Ze blijft nog steeds lessen geven aan de onderbouw op scholen en verzorgt jeugdlessen op woensdagmiddag in Maarssen. Daarnaast regelt Rosanne de administratie en boekhouding voor de studio. Haar betrokkenheid bij zowel het artistieke als het zakelijke aspect van de studio maakt haar een waardevol lid van het team. Rosanne’s inzet en toewijding zijn een inspiratie voor zowel haar collega’s als haar leerlingen en we zijn dankbaar dat we haar nog steeds in ons midden hebben.

Maud Rullmann

Maud Rullmann

Communicatie, Marketing & Evenementen
Maud heeft zelf jarenlang bij ons gedanst en is nu de nieuwste aanvulling bij ons organisatorische team. Maud is een echte duizendpoot en vervult verschillende rollen binnen onze organisatie. Of je haar nu aan de telefoon krijgt om vragen te beantwoorden of ze bezig is met het organiseren van onze evenementen, ze zet zich altijd vol enthousiasme in. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor onze marketing, waarbij ze haar creativiteit en strategisch inzicht inzet om onze studio onder de aandacht te brengen. Haar energie en toewijding zijn aanstekelijk en dragen bij aan de positieve sfeer binnen onze studio.

Annegien van Harten

Annegien van Harten

Eigenaar – Zakelijke & Artistieke leiding
Annegien is sinds 2008 eigenaar van Dansstudio Van Harten. Annegien is verantwoordelijk voor de artistieke en zakelijke leiding van de studio. Ze houdt zich met name bezig met het beleid van de dansschool. Daarnaast werkt Annegien als zakelijk leider bij stichting Dance Connects.